• صفحه اصلی
  • خدمات
  • رزرو نوبت آنلاین
  • مجله پزشکی
  • درباره ما
لورم ایپسوم
خدمات متمایز دکتر شکوفه حسینی

لیزر موهای زائد

۱-دستگاهی که برای کاهش موهای زائد شما استفاده می شود 

دستگاه Schneider plus / چهار طول موج = AlexNDY /Diode /   فرو سرخ میباشد. که برای تضعیف ریشه مو از انرژی ناشی از امواج نور استفاده می نماید.

۲- جذب حرارت توسط رنگدانه ملانین سیاه ریشه مو باعث تضعیف ریشه مو می گردد بدیهی است که هر چه مو سیاه تر و ضخیم تر و تیره تر و پوست روشن تر باشد میزان جذب انتخابی حرارت توسط ریشه مو بیشتر است. 

۳- هدف نهایی از درمان اشنایدر + دایود + الکساندرایت و فروسرخ و سایر دستگاه های لیزر کاهش محسوس تعداد و ضخامت مو می باشد و در انتها حداکثر حدود ۸۰ درصد تا ۹۰ درصد بهبودی داردو

۴-کاهش موهای ناخواسته توسط دستگاه های لیزر به تکرار درمان تعداد دفعات و مراجعه به موقع با فواصل تعیین شده ضروری می باشد تعداد جلسات بر حسب افراد مختلف متفاوت است به طور متوسط ۴ تا ۶ جلسه می باشد و ممکن است چندین جلسه اضافی نیاز باشد و هیچگونه تضمینی وجود ندارد که نتایج مورد انتظار یا از قبل پیش بینی شده حاصل شود.

در ۲۵٪ از موارد موها مقاوم به درمان بوده و ممکن است تا ۲ سال طول درمان ادامه یابد.

۵-افرادی که دارای اختلالات هورمونی باشند کمتر به این روش درمانی پاسخ می دهند عواملی همچون ژنتیک تغییرات هورمونی در مقاطع مختلف سنی و تغذیه و غیره در فاکتورهایی می باشند که در رفع موهای زائد توسط این روش نقش تعیین کننده ای دارند.

۶- موهای بعضی از نواحی مقاوم تر بوده و نیاز به جلسات بیشتر درمان دارد مثل بیکینی آرنج زانوها و موهای صورت در آقایان این مقاومت به درمان به خصوص در موهای پشت لب و چانه دیده می شود.

۷-عدم مراجعه به موقع حتی یک جلسه تعداد جلسات درمان را افزایش خواهد داد.

مشاهده جزییات