• صفحه اصلی
  • خدمات
  • رزرو نوبت آنلاین
  • مجله پزشکی
  • درباره ما

لیزر موهای زائد

۱-دستگاهی که برای کاهش موهای زائد شما استفاده می شود 

دستگاه Schneider plus / چهار طول موج = AlexNDY /Diode /   فرو سرخ میباشد. که برای تضعیف ریشه مو از انرژی ناشی از امواج نور استفاده می نماید.

۲- جذب حرارت توسط رنگدانه ملانین سیاه ریشه مو باعث تضعیف ریشه مو می گردد بدیهی است که هر چه مو سیاه تر و ضخیم تر و تیره تر و پوست روشن تر باشد میزان جذب انتخابی حرارت توسط ریشه مو بیشتر است. 

۳- هدف نهایی از درمان اشنایدر + دایود + الکساندرایت و فروسرخ و سایر دستگاه های لیزر کاهش محسوس تعداد و ضخامت مو می باشد و در انتها حداکثر حدود ۸۰ درصد تا ۹۰ درصد بهبودی داردو

۴-کاهش موهای ناخواسته توسط دستگاه های لیزر به تکرار درمان تعداد دفعات و مراجعه به موقع با فواصل تعیین شده ضروری می باشد تعداد جلسات بر حسب افراد مختلف متفاوت است به طور متوسط ۴ تا ۶ جلسه می باشد و ممکن است چندین جلسه اضافی نیاز باشد و هیچگونه تضمینی وجود ندارد که نتایج مورد انتظار یا از قبل پیش بینی شده حاصل شود.

در ۲۵٪ از موارد موها مقاوم به درمان بوده و ممکن است تا ۲ سال طول درمان ادامه یابد.

۵-افرادی که دارای اختلالات هورمونی باشند کمتر به این روش درمانی پاسخ می دهند عواملی همچون ژنتیک تغییرات هورمونی در مقاطع مختلف سنی و تغذیه و غیره در فاکتورهایی می باشند که در رفع موهای زائد توسط این روش نقش تعیین کننده ای دارند.

۶- موهای بعضی از نواحی مقاوم تر بوده و نیاز به جلسات بیشتر درمان دارد مثل بیکینی آرنج زانوها و موهای صورت در آقایان این مقاومت به درمان به خصوص در موهای پشت لب و چانه دیده می شود.

۷-عدم مراجعه به موقع حتی یک جلسه تعداد جلسات درمان را افزایش خواهد داد.

۸-کندن موها در طول درمان مجاز نمی باشد .شیو موها دو روز یا یک روز قبل از مراجعه انجام شود .

۹-سولاریوم و آفتاب گرفتن در طول درمان مجاز نمی باشد و باعث کاهش پاسخ دهی و افزایش احتمال سوختگی می گردد و قبل از لیزر صورت وبدن از هرگونه کرم و پماد تمیز گردد تا دچار سوختگی نگردد.

۱۰- چنانچه قسمتهای تحت درمان در معرض تابش نور آفتاب باشند حتما از کرم ضد آفتاب مناسب استفاده نمایند.

۱۱- عوارض احتمالی شامل خشکی پوست قرمزی و التهاب مختصر می باشد که در صورت بروز پزشک خود را مطلع سازید تا دارو مناسب تجویز شود و معمولا تا ۲۴ ساعت بعد از بین می روند همچنین در صورت بروز سوختگی حتما پزشک را مطلع نمایید.

۱۲- هزینه ها به صورت جلسه ای دریافت می شود هزینه کلی درمان به اینجانب گفته شده و با اختیار ومیل خود و آگاهی از اینکه تحت پوشش بیمه نمی باشد قبل از شروع هر جلسه درمان پرداخت میکنم و غیرقابل برگشت می باشد.

۱۳- تعدا کمی از افراد به درمان لیزر رفع موهای زائد پاسخ نمی دهند که هیچ روش تشخیصی برای اینگونه افراد وجود ندارد لذا در صورت عدم پاسخ درمانی بع از ۲ جلسه پزشک را مطلع سازید.

۱۴- پس از اتمام دوره درمان هر ۶ ماه یکبار انجام دوره یادآوری رفع موهای زائد الزامی می باشد.

تقویم نوبت دهی 
لیزر موهای زائد

در حال حاضر نوبتی برای رزرو آنلاین وجود ندارد. میتوانید جهت تعیین وقت با ما تماس بگیرید.

رزرو نوبت 
لیزر موهای زائد

اطلاعات و تاریخ مورد نظر را جهت مشاهده نوبت های موجود وارد نمایید
جستجوی نوبت